Risinājums kvalitatīvai, ātrai un ērtai klientu apkalpošanai!
Ieguvumi, izvēloties “Forus” zvanu centru:
- Pakalpojums pieejams visu diennakti, brīvdienās un valsts svētkos.
- “Forus” zvanu centra operatori ir pieredzējuši un apmācīti profesionāļi.
- Atbalstu iespējams sniegt latviešu, krievu un angļu valodās.
- Saņemtos zvanus apkopojam un analizējam, lai jūs iegūtos datus veiksmīgi izmantotu pakalpojuma uzlabošanai.
- Pakalpojums ir viegli pielāgojams tieši jūsus biznesam, ja zvanu skaits strauji pieaug konkrētos periodos, piemēram, kampaņu laikā.
Kā darbojas zvanu centra pakalpojums?
Pēc katra zvana sistēma var nosūtīt automātisku e-pasta paziņojumu vai arī izveidot kopsavilkumu par konkrētu laika periodu, atlasīt ziņojumus ar īpašiem noteikumiem. Signālus iespējams saņemt no dažādām ierīcēm. Uzraugām arī dažādus serverus un ierakstu iekārtas.
Vēlies vienmēr būt tikai viena zvana attālumā no sava klienta? Raksti mums!